قایق بادی ارزان
نوشته شده توسط : admin

قایق های بادی از آن دسته محصولات بادی به حساب می آیند که شرایط استفاده بسیار راحت تر و همچنین قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری به نسبت مدل های سنتی خود دارند از این رو به خوبی توانسته اند جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کنند و به شدت نیز مورد استقبال قرار گرفته اند . این محصولات در مدل های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند که در مقاله جدیدترین مدل ها که دارای قیمت های ارزان نیز می باشند به شما معرفی می کنیم تا با هر تعداد نفراتی که مد نظرتان است بتوانید از آن ها استفاده کنید . قایق بادی خوشبختانه از نظر ظرفیت و مدل های موجود دارای تنوع بسیار گسترده می باشند و قطعا در انتخاب نوع و مدل می توانند نظر هر خریداری را به خود جلب نمایند . در ادامه این مقاله جذاب همراه ما باشید که می خواهیم اطلاعات مفید و کاربردی را قبل از خرید قایق بادی به شما منتقل کنیم که قطعا می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد .

قایق بادی ارزان خوب است ؟ قیمت قایق های بادی بسته به مدل ، برند سازنده و همچنین متریال استفاده شده در بدنه می توانند بسیار متفاوت باشند و این امر هم کاملا منطقی است . در ساخت قایق بادی برند های بسیاری پا به عرصه گذاشته اند و از بهترین کمپانی های سازنده قایق های بادی می توان به برند اینتکس و بست وی اشاره داشت که جدیدترین کارهای آن ها را به راحتی می توانید در فروشگاه های معتبر اینتکس و بست وی در ایران خریداری نمایید . یکی دیگر از مشخصاتی که در قیمت قایق های بادی می توان تاثیر بسزایی داشته باشد ابعاد و همچنین جنس استفاده شده در بدنه قایق های بادی می باشد . در ادامه این مقاله بهتر است تا برای شفاف سازی بیشتر در مورد قیمت قایق های بادی ابتدا شما را با مقوله های تاثیر گذار قیمت بیشتر آشنا کنیم.

قایق بادی ارزان

جنس بدنه قایق های بادی که در بالا به آن اشاره ای داشتیم در بسیاری از مدل ها از پی وی سی برزنتی با لایه های داخلی پلی استر می باشند که از نفوذ آب جلوگیری می کند و همچنین در هنگام کشیده شدن بر روی آب عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد . همانطور که می دانید قایق های بادی در سایش بسیاری با آب وجود دارند و این امر می تواند اهمیت کیفیت بدنه قایق را به خوبی آشکار کند و قطعا استفاده از قایق هایی با کیفیت بدنه نامطلوب می تواند عواقب بسیار بدی را داشته باشد . بدنه پی وی سی برزنتی با ترکیبی از پلی استر از بهترین و با کیفیت ترین نوع بدنه ای است که قایق های بادی با این نوع بدنه می توانند بهترین انتخاب برای استفاده در آب های آرام و خروشان باشند . همچنین در برخی از قایق های بادی همانند جیمینی علاوه بر بدنه برزنتی در بخش داخلی و نشیمنگاه ها از آلومینیوم استفاده شده است که می تواند کمی در سنگین تر شدن وزن کلی قایق تاثیرگذار باشد . البته علت استفاده از بدنه های آلومینیومی در بخش هایی از قایق بادی جیمینی به دلیل قابلیت استفاده از موتور بنزینی بر روی آن می باشد ، به نحوی که از قایق بادی جیمینی شش نفره در دو نوع با پارو و همچنین با موتور بنزینی تا سی اسب بخار می توانید استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش قایق بادی در ایران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::...... قایق بادی ارزان .......:::::::





:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی موتوری , قایق بادی بزرگ , قایق بادی اینتکس , قایق بادی بست وی , نمایندگی فروش قایق بادی , قیمت قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 1770
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: